کلینیک تخصصی دکتر میرپا
کلینیک تخصصی
دکتر میرپـا
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم

برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم؛ رسیدگی به مشکلات جزئی و جدی برای جلوگیری از مشکلات جدی‌تر

برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم سؤال بسیار پرتکراری است که به گوش میرسد. بی‌حسی انگشتان پا از مشکلات رایجی است که احتمالاً بدان توجهی نشود. لازم به ذکر است که هر کدام از قسمتهای بدن قطعاً عملکرد حیاتی در سلامت کلی و عمومی بدن دارد و حتی انگشتان پا اگر با مشکلات ریز و درشتی رو به رو شود، در طولانی مدت قادرند بیماری های وحشتناک و هزینه بری را به وجود آورد و به همین دلیل، ضروری است که علت بی حسی انگشتان پا را بشناسید و سپس به دکتر متخصص انگشتان پا مراجعه کنید.

 

برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم

برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم تا دلایل آن شناسایی شود؟

دلایل زیادی برای بی حس شدن انگشتان پا وجود دارد تا به دنبال پاسخ این سوال باشیم که برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم. از جمله این دلایل می تواند دیسک کمر، جراحت، دیابت، حالت بدنی، شما فیبرومیالژیا، بیماری شریان محیطی، سکته و … باشد که در ادامه به معرفی مختصر و مفید هرکدام می پردازیم.

  • دیسک کمر

در مورد دیسک کمر بهتر است بدانید که بسیاری از مشکلات مانند شکستگی باعث می شود تا در ناحیه کمر خود با مشکلات ریز و درشت بسیاری روبرو شوید و همین امر اعصابی که در این ناحیه وجود دارد را دچار اختلال کرده و با بی حسی روبرو می کند و عصب سیاتیک را تحریک میکند.

  • جراحت

انواع جراحت مانند آسیب هایی که در پهلو، مچ پا، ستون فقرات و تنه وارد می شود می تواند به بی‌حسی پا منجر شود و اعصاب آن را دچار مشکل کند. متأسفانه برخی از افراد به این موضوع چندان توجهی نشان نمیدهند.

  • نوروپاتی دیابتی

نوروپاتی دیابتی یک نوع آسیب است که می تواند بی حسی در کف پا و سوزن سوزن شدن آن را به وجود آورد که معمولا افراد در قسمت بالایی پای خود این مشکل را احساس می کنند. روش های گوناگونی برای تشخیص و بررسی این مشکل نیز وجود دارد که می توان به راحتی پیگیری کرد.

  • حالت بدنی

یکی از دلایل بی حس شدن انگشتان پا بیش از حد ایستادن، نشستن و حالت های بدنی نادرست مانند زانو زدن و نشستن روی پا از جمله دلایل مهم دیگر به شمار می‌آیند. همچنین ناگفته نماند که از کفش های تنگ و جوراب های غیر استاندارد و شلوارهای تنگ نباید زیاد استقبال کنید؛ چرا که می تواند از جمله حالت های بدنی نادرستی باشد که به بی حسی موقت انگشتان پا ختم می شود.

  • سندرم تونل تارسال

سندرم تونل تارسال به عصب پایین ساق پا اشاره می کند و زمانی که این عصب متراکم یا فشرده شود باعث می شود تا فرد با احساس سوزش، بی‌حسی، سوزن سوزن شدن و حتی گاهاً درد پاشنه کف پا روبرو شود که متاسفانه برخی پیگیر این ماجرا نیستند.

  • بیماری شریان محیطی

این نوع بیماری متأسفانه در پاها، معده و بازوها اختلالات شدیدی را به دلیل تنگ کردن شریان های محیطی به وجود می آورد. این امر به کاهش میزان خون پمپاژ شده و همچنین جریان خون کمک میکند. عموماً افرادی که به این بیماری دچار می شوند، در زمان بالا رفتن از پله دچار گرفتگی و درد گرفتن در قسمت پاها و باسن خود می شوند و حتی شاید تجربه ضعف و بی حسی را نیز داشته باشند.

  • ضایعه های غیرطبیعی

تومور، غده‌های خوش خیم و غیرسرطانی، کیست و آبسه متأسفانه این اختیار را دارند که به نخاع، مغز و حتی پاها آسیب جدی بزنند. بی‌حسی که شما به این دلیل در قسمت پاهای خود احساس می‌کنید، به خاطر محدودیت جریان خود در ناحیه پا است.

  • مصرف الکل

مصرف الکل را برخی ممکن است چندان مضر ندانند، در صورتی که الکل می‌تواند به دلیل سمومی که درون خود جای داده است، به عصب پا آسیب جدی وارد آورد. ویتامین هایی نظیر B، تیامین، فولات و B12 متأسفانه با مصرف الکل در بردن کاهش پیدا می‌کنند و اینچنین شما با بی حسی در قسمت پاهای خود رو به رو می‌شوید.

  • فیبرومیالژیا

در مورد فیبرومیالژیا که یک نوع بیماری است چه می دانید؟ این نوع بیماری را باید طولانی مدت در نظر بگیرید که به ایجاد حساسیت بدنی منجر می شود و بی‌حسی و گزگز شدن پا ختم خواهد شد. سندروم پای بی قرار، مشکلاتی در حافطه و قوه تفکر، خستگی‌های مزمن و درد و سفتی بدون دلیل را می توان از علائم این بیماری در نظر گرفت.

  • اسکلروز چندگانه

اسکلروز چندگانه یا مولتیپل اسکلروزیس (MS) یک نوع آسیب به عصب پا است که می تواند باعث بی حسی در کوتاه مدت شود و نکته ای که در این جا به چشم می آید این است که در طولانی مدت متأسفانه افراد را ناتوان می کند.

  • سکته مغزی

سکته مغزی را عموماً بسیاری از ما می شناسیم. این نوع سکته به مغز آسیب جدی وارد می کند و تأثیر مخربی روی پردازش سیگنال های عصبی می گذارد. در بسیاری از مواقع دیده شده است که در طولانی مدت و یا حتی گاهاً به صورت موقت به بی‌حسی موقتی در قسمت هایی از بدن به خصوص پا رسوخ می کند.

بهتر است برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم؟

برای بی حس شدن انگشتان پا به چه پزشکی مراجعه کنیم پاسخ دشواری ندارد؛ چرا که برای درمان بی حس شدن انگشتان پا طبیعتاً مراجعه شما به متخصص ارتوپد می‌تواند ضروری باشد. امروزه مراجعه به کلینیک پا و کلینیک های ارتوپد دیگر کار سختی نیست؛ چرا که شما در حال حاظر نیز می توانید به به صورت غیرحضوری نوبت خود را دریافت و به این کلینیک معتبر برای مراجعه به متخصصین ارتوپد اقدام کنید.

روشهای پزشکی برای درمان بی حسی انگشتان پا

روش های پزشکی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بی حس شدن انگشتان پا به کار آیند. برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم شما را در این هنگام به دنبال یک پاسخ مناسب سوق می دهد.
در هنگام افتادگی صورت، مشکل در بینایی، از دست دادن تعادل، ضعف عضلانی، ناتوانی در فکر کردن و صحبت کردن، از دست دادن ناگهانی حس در یک طرف بدن، سردرد های شدید و یا تکان دادن های مداوم باید هر چه سریع تر به پزشک مراجعه کنید.
معمولاً برای درمان بی‌حسی باید علت بی حسی انگشتان پا را پزشک پیدا کند تا بتواند از روش‌های پزشکی استفاده کند. معمولاً اگر علت نوروپاتی دیابتی باشد، پزشک از داروهایی برای کنترل قند استفاده می‌کند. البته فعالیت بدنی نیز می تواند در کنار یک رژیم غذایی مناسب بسیار کارساز باشد.
معمولاً داروهای مسکن از جمله داروهای رایجی هستند که پزشکان برای درمان این عارضه پیشنهاد می دهند. این نکته را نیز در نظر بگیرید که معاینات معمولی پا نیز می تواند در کنار رعایت بهداشت برای درمان بی‌حسی انگشت های پا بسیار کارساز باشند. داروهای ضد صرع و ضد افسردگی نیز برای درمان گزینه های مناسبی هستند. البته پزشک باید در نظر بگیرد که داروهای گفته شده عوارض جانبی نداشته باشند. از جمله درمان های پزشکی شامل:

  • نورتریپتیلین (Pamelor)

  • دولوکستین (Cymbalta)

  • گاباپنتین (نورونتین)

  • پرگابالین (Lyrica)

  • توپیرامات (Topamax)

  • لاموتریژین (لامیکتال)

  • کاربامازپین (تگرتول)

  • اکسکاربازپین (Trileptal)

بی حسی انگشتان پا نشانه چیست؟

بی حسی انگشتان پا می تواند نشانه های مستقیم و غیر مستقیمی داشته باشد که به این موضوع بیندیشید که برای بی حس شدن انگشتان پا به چه پزشکی مراجعه کنیم. نشانه های مستقیم آن به استفاده از کفش تنگ اشاره می کند که کفش های تنگ می تواند در زمان راه رفتن پا را متورم کرده و همین امر فضای کافی را برای حرکت از پا دریغ میکند.
فشرده شدن انگشتان می تواند گردش خون را کاملاً قطع کرده و به بی‌حسی انگشتان منجر شود و یکی دیگر از نشانه های بی‌حسی می تواند به خاطر ضربه های فیزیکی است که به آسیب دیدن انگشتان پا مرتبط می شود و این چنین است که شما را با بی‌حسی و خواب رفتگی رو بر رو می کند.
در صورت شکستگی حتی میتوانند بر اعصاب پا تاثیر واضح بگذارد. پینه روی انگشتان پا را نیز نادیده نگیرید که یکی از نشانه های بی‌حسی به شمار می آید که باز هم به خاطر استفاده از کفش های نامناسب این مشکل به وجود می آید. در برخی از شرایط که پینه پا در طولانی مدت درمان نشود، احتمالاً دیگر از بین نخواهد رفت.
همچنین نشستن و ایستادن طولانی مدت نیز می تواند نشانه هایی از بی حسی باشد، اما از جمله نشانه های غیر مستقیم عارضه به نوروپاتی دیابتی اشاره می کند؛ چرا که برخی از افرادی که مبتلا به دیابت هستند متاسفانه قند خون خود را کنترل نکرده و همین همین هم روی اعصاب پا تاثیر مخربی می گذارد.

برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم تا بی حسی و گزگز انگشتان پا را درمان کند؟

بهترین متخصص برای درمان بی‌حسی انگشتان پا و اینکه بدانیم برای بی حس شدن انگشتان پا به چه پزشکی مراجعه کنیم قطعاً متخصصین ارتوپد هستند که با تجربه بالای خود می توانند در این شرایط به شما کمک کنند.
متخصصین باتجربه با سابقه طولانی قطعاً از روش های اصولی برای درمان هرچه سریعتر استفاده می کنند. در این میان لطفاً این نکته را در نظر بگیرید که شما می توانید از دیگر مراجعه کنندگان به پزشک مورد نظر به تجربه و تخصص وی مطمئن شوید و نتیجه کار هرکدام از بیماران در این حوزه را نیز بررسی کنید.

استرس و بی حسی پا

برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم به شما کمک می کند تا بدانید که بی‌حسی انگشتان پا مانند بسیاری از عارضه های دیگر قطعاً راه درمان دارد و در این میان، مصرف قرص و داروهای متفاوت نیز به صورت رایج دیده می‌شود، اما در این بین توصیه ما به شما این است که تنها با توصیه و تجویز پزشک به مصرف انواع قرص برای بی حسی پا بپردازید؟
گزگز شدن پا به خاطر استرس می تواند به سوزن سوزن شدن نیز منجر شود و به همین دلیل، توجه داشته باشید که در هنگام استرس و اضطراب، خون در قسمت قلب جریان زیادی دارد و دقیقا برعکس آن در قسمتی که خون احساس می کند جریان یافتن آن چنان مورد اهمیت نیست، باعث می شود تا بی‌حسی در آن قسمت شما رو به رو شوید.
استرس و بی حسی پا و گزگز آن می تواند به خاطر افزایش فشار خون هم باشد. به همین دلیل سعی کنید خیلی سریع نفس نکشید، تنفس عمیق داشته باشید و تپش قلب خود را نیز کنترل کنید.
توجه داشته باشید که بی حس شدن معمولی با استرس و بی حسی پا، کاملاً دو مقوله جدا هستند و به هر حال خواب رفتن پا در بسیاری از مواقع کاملاً طبیعی است که این موضوع نگران کننده نخواهد بود. معمولاً استرس و بی حسی پا به خاطر عدم تجربه احساسات مثبت نیز خواهد بود.
زمانی که افراد دچار احساسات عاطفی غلط می شوند، ممکن است به صورت کاملاً خودکار به آن ها استرس وارد شده و همین امر بی حسی انگشتان قسمت پای آن ها مرتبط گردد. نمی توان گفت که درمان خاصی برای این عارضه وجود دارد، بلکه شما باید به پیشگیری از آن بیندیشید. حرکت کردن، عدم تنفس سریع و پرت کردن حواس همگی از جمله راهکار هایی هستند که می توان برای درمان استرس و بی حسی پا از آن ها کمک گرفت.

قرص برای بی حسی پا

برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم به شما کمک می کند تا بدانید که بی حسی انگشتان پا مانند بسیاری از عارضه های دیگر قطعاً راه درمان دارد و در این میان، مصرف قرص و داروهای متفاوت نیز به صورت رایج دیده می‌شود، اما در این بین توصیه ما به شما این است که تنها با توصیه و تجویز پزشک به مصرف انواع دارو و قرص برای بی حسی پا بپردازید؛ چرا که به صورت خودسرانه ممکن است مشکلات ریز و درشت بیشتری به وجود آید.
بسیاری از داروها، داروهای ضد افسردگی و ضد تشنج هستند که علاوه بر قرص برای بی حسی پا میتوانید از داروهای مسکن خوراکی و موضعی استفاده کنید. قرص استامینوفن برای تسکین درد می تواند بسیار گزینه در این شرایط باشد.

علت بی حسی انگشتان پا

ما در بخش بی حسی انگشتان پا چه دلایلی دارد به بررسی ریز و درشت علت بی حسی انگشتان پا پرداخته ایم. متأسفانه برخی از افراد زمانی که با حسی این قسمت رو به رو می شوند و به دنبال پاسخی برای این سؤال هستند که برای بی حس شدن انگشتان پا به چه پزشکی مراجعه کنیم. عدم توجه به این مشکل قطعاً مشکلات زیادی را در طولانی مدت به وجود می آورد.
شما باید برای تشخیص علت بی حسی انگشتان پا هر چه سریعتر به پزشک معالج و متخصص ارتوپد مراجعه کنید تا بتوانید با استفاده از روش های درمانی پزشکی و خانگی که در ادامه به معرفی این روش های نیز می پردازیم، از مشکلات حساس تر و گاهاً پرهزینه تر جلوگیری کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید، همان گونه که گفته شد بی حسی با خواب رفتن انگشتان پا دو مقوله کاملاً متفاوت هستند.

روشهای خانگی درمان بی حسی انگشتان پا

می‌توانید برای درمان مشکلی همچون بی حسی انگشتان پا از خود بپرسید که برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم و سپس از روش های خانگی استفاده کنید. روش‌های خانگی اگر به صورت پیوسته و مداوم باشد، قطعاً مشکلات شما را به مروز زمان با هزینه بسیار پایینی برطرف می‌کنند.
البته همیشه روش های خانگی گزینه قابل قبولی نیستند، اما در برخی از شرایط حقیقتاً بسیار کارساز بوده اند و شما حتی اگر از روش ها و درمان های پزشکی استفاده می کنید، توصیه ما را جدی بگیرید و از روش های خانگی نیز غافل نشوید و به تکرار آن بپردازید.

  • کمپرس آب گرم

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که از کمپرس آب گرم استفاده کنید؛ چرا که کمپرس را روی محل آسیب‌دیده(انگشتان پا) قرار می دهید تا جریان خون افزایش یابد. البته دوش آب گرم و استفاده از لیف حمام آب گرم به مدت 5 الی 7 دقیقه در محل آسیب دیده می تواند راهکار بسیار مناسبی باشد.

  • ماساژ انگشتان پا

روش خانگی دیگر ماساژ است که می توان با ماساژ انگشتان پا گردش خون پا را به راحتی امکان پذیر کنید.
ماساژ بهترین روش برای تحریک اعصاب و عضلات این قسمت است و صددرصد نتیجه قابل قبولی را به نمایش می گذارد. ماساژ با روغن های نارگیل، خردل و زیتون به صورت دایره‌ای حداقل 5 دقیقه می تواند یک راهکار مناسب و البته بسیار ایده آل باشد.

  • تمرینات ورزشی

تمرینات ساده ورزشی منظم در محل کار و در منزل را جدی بگیرید. از جمله حالت های کششی را در کنار تمرینات هوازی از یاد نبرید. حتی بسیاری از ورزش ها مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و شنا قطعاً می‌تواند به درمان این مشکل کمک کند. این نکته را به خاطر بسپارید که شما قبل از ورزش لطفاً کفش های ورزشی خود را بررسی کنید؛ چرا که عدم استفاده از کفش مناسب قطعاً می تواند باعث بروز مشکلات این چنینی گردد.
برای برطرف کردن بی حسی انگشتان قسمت پا از دارویی به نام سولفات منیزیمیکی می توانید استفاده کنید که بسیاری از افراد از مصرف آن غافل نشده اند. شما باید در یک وان آب گرم مقداری سولفات منیزیمیکی را خیس کنید و سپس پای خود را به مدت ۱۰ دقیقه درون آن قرار دهید.

  • افزایش جریان خون

یکی دیگر از روش های عالی برای درمان بی حسی انگشتان پا بالا بردن پا است تا گردش خون بتواند در قسمت انگشتان پا جریان یاد. حسی به خاطر عدم جریان خون معمولاً در این قسمت ها به وجود می آید.

  • ویتامین گروه B

توجه داشته باشید که مصرف غذاهای گروه B صددرصد می تواند برای جلوگیری از بی حسی و سوزن سوزن شدن انگشتان پا بسیار مفید باشند. از غلات غنی شده، موز، گوشت، لوبیا، ماهی، بلغور، شیر، پنیر، ماست، آجیل و میوه های خشک به شدت استفاده کنید که برای درمان این عارضه جزء گزینه های عالی محسوب می شوند.

  • عدم قرار گیری در یک وضعیت ثابت

از جمله نکات مهم دیگری که می‌توان در نظر گرفت، این است که در برخی از شرایط شاید به خاطر اینکه شما در یک حالت در مدت زمان طولانی ایستاده و یا نشسته اید، این مشکل به وجود می آید. به همین خاطر شما نباید در دراز مدت تنها در یک وضعیت و حالت قرار بگیرید. خصوصاً در زمان تماشای تلویزیون و حتی کار با سیستم هایی نظیر کامپیوتر و لپ تاپ به این موضوع توجه بیشتری داشته باشید.

  • عدم مصرف نوشیدنی های الکلی

حد امکان از کافئین و انواع نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید که می تواند گردش خون شما را به شدت کاهش دهد. غذاهای تسویه شده متاسفانه یکی از مشکلاتی است که در حال حاضر بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند و با مشکلاتی همچون بی حسی و گزگز شدن انگشتان پا روبرو می شوند.

  • مصرف آب

شاید باور نکنید اما عدم مصرف آب کافی در طول روز خود می تواند مشکلات این چنینی را به وجود آورده و به همین دلیل سعی کنید تا حد امکان از آب به مقدار کافی استفاده کنید که البته آب تصفیه شده قطعاً نمی تواند در این شرایط به شما کمک کنند.
سیگار، قلیان و بسیاری از محصولات این چنینی سیستم عصبی را با اختلال روبرو می کند و می تواند به شدت به بی حسی انگشتان پا و سوزن سوزن شدن این قسمت کمک کند. البته مصرف سیکار عوارض آن ثابت شده است.

  • عدم استفاده از کفش پاشنه بلند و تنگ

در پایان بهتر است بدانید که پوشیدن کفش های پاشنه بلند و تنگ به تشدید این عرضه کمک می کند که متأسفانه تنها به زیبایی ظاهری کفش توجه می کنند و از مشکلات بعدی آن اطلاعی نداشته و گاهاً توجهی ندارند.

درمان بی حسی انگشتان پا با روش های سنتی

روش های سنتی همیشه کارساز هستند، البته اگر شما صبور باشید و به طور منظم از این روش ها استفاده کنید. در ابتدا توجه داشته باشید که مصرف فست فود، غذاهای سرخ کردنی را به حداقل برسانید و همچنین حجامت کردن را جزء سبک زندگی خود قرار دهید؛ چرا که حجامت می تواند خون کثیف بدن را گرفته و به افزایش جریان خون کمک کند.
همچنین برای کاهش وزن همیشه مشتاق باشید و از غذاهایی که ویتامین B بیشتری دارند استفاده کنید، در ادامه شما را با روش های سنتی برای برطرف کردن بی حسی انگشتان پا بیشتر آشنا می کنیم.

  • عسل و دارچین

دارچین یکی از روش های عالی سنتی برای برطرف کردن این مشکل است. مصرف روزانه 2 الی 4 گرم دارچین صددرصد می تواند به شما کمک کند تا از شر بی حسی انگشتان این قسمت خلاص شوید، مقداری دارچین را به اندازه 1 قاشق چای خوری در 1 لیوان آب گرم بریزید و سپس نوش جان کنید. روزانه یک مرتبه می توانید با مخلوط عسل برای بهبود بی حسی انگشتان پا از این ترکیب استفاده کنید.

  • جینکوبیلوبا

گیاهی به نام جینکوبیلوبا وجود دارد که برای درمان این عارضه مصرف آن بسیار توصیه می شود و در طب سنتی نیز بسیار مورد توجه است. از این گیاه برای افزایش گردش خون معمولاً می توان استفاده کرد. 40 میلی گرم و روزانه 3 مرتبه می توانید از این گیاه استفاده کنید.

  • روغن زیتون

روغن زیتون یکی از بهترین روغن هایی است که در هنگام ماساژ انگشتان پا به کار می آید. روغن را کمی گرم کنید و روی قسمت مورد نظر قرار دهید. حال می توانید به صورت دایره ای به ماساژ این قسمت بپردازید. معمولاً قبل از خواب و شبانه این روش می تواند به مرور زمان پاسخ مناسبی را ارائه دهد.

  • فلفل کایین

یکی دیگر از روش های سنتی برای برطرف کردن بی حسی انگشتان پا استفاده از فلفل کایین است. 1 قاشق غذاخوری سیر و زنجبیل را پوست بکنید و با آب گرم در قابلمه قرار دهید. بعد از 3 دقیقه به این ترکیب فلفل کایین اضافه کنید. سپس مقداری آب سرد بیفزایید و روزانه 1 مرتبه این نوشیدنی را میل کنید.

  • بابونه

بابونه خواص زیادی دارد و در مورد درمان بی حسی انگشتان پا نیز می تواند یه گیاه ایده آل باشد. مقداری از بابونه خشک شده را در ظرفی با مقداری آب مخلوط کنید. اینگونه ماسکی غلیط به دست می آید که می توانید در محل مورد نظر(انگشتان پا) قرار دهید و ماساژ دهید.

سخن پایانی

در مورد بی حسی انگشتان پا به صورت اجمالی با شما صحبت کرده ایم و همزمان به مواردی چون ارتباط بین استرس و بی حسی پا، قرص برای بی حسی پا و علت بی حسی انگشتان پا پرداختم. همچنین پاسخ مناسبی برای این سؤال که برای بی حسی انگشتان پا به چه دکتری مراجعه کنیم نیز بیان کرده ایم. در حال حاضر بسیاری از مردم به دلایل مختلفی شاید به این عارضه مبتلا باشند. شما با مراجعه به متخصصین ارتوپد می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع این مشکل بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید