کلینیک تخصصی دکتر میرپا
کلینیک تخصصی
دکتر میرپـا
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
مراکز ساخت کفش طبی

مراکز ساخت کفش طبی

امروزه به دلیل افزایش فعالیت و بوجود آمدن مشکلات مربوط به پا و مفاصل، استفاده از کفش های طبی افزایش یافته است. به همین خاطر مراکز ساخت کفش طبی بسیاری در سطح شهر وجود دارند که برای انواع مشکلاتی مثل خارپاشنه، صافی کف پا ، افراد دیابتی و … کفش طبی تولید می کنند. اما اولین قدم برای استفاده از این لوازم درمانی، مراجعه به پزشک متخصص ارتوپد است. پزشکان ارتوپدی معمولا برای سلامتی و جلوگیری از مشکلات دیگر به همه افراد پوشیدن کفش طبی را توصیه می کنند. اما ممکن است در وهله اول به دلیل تعداد بالای مراکز ساخت کفش طبی دچار سردرگمی شوید و ندانید که از کدام مرکز کفش طبی خود را انتخاب کنید. کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر میر، در زمینه ساخت انواع کفش طبی با استفاده از تجهیزاتی به روز و پیشرفته و بر اساس نظر مستقیم پزشک متخصص ارتوپد، بهترین کفش و کفی طبی را تولید می کند.

مراکز ساخت کفش طبی

مراکز ساخت کفش طبی

کفش های ارتوپدی کفش هایی هستند که برای پشتیبانی از پا و مچ پا  طراحی شده اند. اما معمولا استفاده از این کفش ها، به دلیل ابتلا به مشکلات خاص و جلوگیری از عوارض برخی بیماری ها و کمک به تسکین درد در حین فعالیت است که توسط مراکز ساخت کفش طبی تولید می شود. اما بهترین مرکز ساخت کفش طبی، مرکزی است که به طور مستقیم و تحت نظر پزشک متخصص ارتوپدی فعالیت کند تا خیال بیمار ازین جهت راحت باشد. کلینیک تخصصی دکتر میر با بهره مندی از متخصصین حاذق شما را به مراجعه به بهترین مرکز ساخت کفش و کفی طبی در این کلینیک ترغیب  می کند تا بهترین کیفیت را در انواع این لوازم درمانی تجربه کنید و در خرید این لوازم سردرگم نشوید.

 

کفش طبی مخصوص کودکان در مراکز ساخت کفش طبی

بعضی از کودکان از بدو تولد و یا در یک حادثه فرم طبیعی پاهای خود را از دست می دهند. اما جدا از این تغییر فرم، مشکل دیگر تاثیرات این تغییر شکل بر زانوان و ستون فقرات افراد است که این مشکلات با استفاده از کفش طبی درمان شده و این تغییرات شکل بهبود می یابند.

همچنین در کودکان بین 7 تا 12 سال، به این دلیل که پاها در حال رشد و شکل گیری هستند استفاده از انواع کفش های طبی، برای رشد درست و صحیح مفاصل بسیار لازم است. چرا که در صورت استفاده کودکان از کفش نامناسب ممکن است آنها دچار خمیدگی انگشتان و صافی کف پا شوند. اما کفش های تولید شده در مرکز تخصصی ارتوپدی دکتر میر، برای درمان بیماری های پای کودکان بسیار مفید می باشد.

کفش طبی مخصوص بیماران دیابتی در مراکز ساخت کفش طبی

بیماران مبتلا به دیابت، به دلیل بی حسی کف پا و همچنین نازک شدن پوست کف پا، ممکن است در صورت استفاده از کفش نامناسب مستعد زخم باشند که اگر این کفش نامناسب طولانی مدت استفاده شود، زخم ها بیشتر شده و در صورت تشدید این بیماری،بیمار پای خود را از دست می دهد. بنابراین بیماران دیابتی باید از این نوع کفش ها استفاده کنند تا از بروز این مشکلات جلوگیری شود.

بنابراین اگر شما هم به دنبال مرکز ساخت کفش طبی معتبر می گردید، مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر میر را در اولویت قرار دهید تا تحت نظر متخصص ارتوپد با توجه به شرایط بیماری و پاهای شما، کفشی طبی مختص خودتان تحت نظر متخصص ارتوپد تولید کند.

کفش طبی مخصوص بیماران مبتلا به خارپاشنه در مراکز ساخت کفش طبی

همانطور که می دانید خارپاشنه بخاطر عدم توزیع مناسب فشار روی کف پاهای شما بوجود می آید. بنابراین به دلیل حساسیت در درمان این مشکل، به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت به مرکز تخصصی دکتر میر مراجعه کنید تا معاینه صورت گرفته و کفش طبی مورد نظر با توجه به ویژگی های پاهای شما، ساخته شود.

کفش طبی برای درد و بیرون زدگی در استخوان پا

کفش های طبی مخصوص مشکلات کمر: مهم ترین دلیل ابتلا به کمردرد، استفاده از کفش های نامناسب در افراد سالخورده و جوان می باشد. به همین خاطر می توان گفت اولین قدم در تسکین این درد، استفاده از کفش های طبی مخصوص کمردرد است که باید توسط  متخصص ارتوپد تجویز شود. به همین خاطر اگر به دنبال مراکز ساخت کفش طبی مناسب می گردید تا بتوانید به منظور درمان و پیشگیری از کمردرد کفشی مناسب مشکتان تهیه کنید، کلینیک تخصصی فوق تخصصی ارتوپدی دکتر میر می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

کفش  طبی برای هالوکس والگوس : هالوکس بیماری ای است که موجب خمیدگی و انحراف انگشتان شست پا خواهد شد. مهم ترین دلیل این مشکل، استفاده از کفش های نامناسب است که تنها با استفاده از کفش های طبی در بهترین مراکز کفش طبی می توان از ابتلا به این مشکلات جلوگیری کرده و در صورت ابتلا، از بدتر شدن مشکل پیشگیری کنید.

مزایای استفاده از کفش طبی

از جمله مزایای کفش های طبی که در کلینیک تخصصی فوق تخصصی ارتوپدی میر تولید می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی عالی از پا

عدم پشتیبانی از پاها ، می تواند منجر به مشکلات دردناک پا مانند ورم کف پا یا صافی کف پا شود. با گذشت زمان ، ناراحتی ناشی از این مشکلات می تواند تحرک شما را محدود کند. متأسفانه هر چه این شرایط بیشتر درمان نشود ، درد و ناراحتی بدتر می شود.با پوشیدن مداوم کفش های ارتوپدی ، میزان دردی که در پاهای خود احساس می کنید می تواند به طور عالی بهبود یابد.

بهبود گردش خون

یکی از مهمترین مشکلات نوروپاتی دیابتی این است که از احساس درد و ناراحتی مربوط به پا جلوگیری می کند. در نتیجه ، تا زمانی که این درد ها شدید نشوند ، تشخیص و احساس هر گونه مشکل در پا بسیار دشوار  است که اگر زودتر درمان نشود، مشکلاتی که به وجود می آورد خطرناک بوده و نیاز به درمان های سنگین دارد.

کفش های ارتوپدی فضای زیادی برای جابجایی پا دارند که می تواند منجر به گردش خون بهتر شود. این کفش ها همچنین می توانند به کاهش درد مربوط به عصب کمک کنند و موجب تسکین درد افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی شوند.

درد کمتر در پا

یک فرد ​​هر روز تقریبا 10 هزار قدم برمی دارد. با در نظر گرفتن این مورد ، به راحتی می توان فهمید که چگونه کفش های نامناسب می تواندد باعث تشدید درد پا شوند. بهترین راه برای غلبه بر این مشکل استفاده از کفش های طبی با کیفیت بالاست که بتواند از پاهای شما پشتیبانی کند و درد و خستگی را در پاهای شما کاهش دهد.

ترمیم مشکلات پا

اکثر مشکلاتی که افراد در پاهای خود تجربه می کنند ، به دلیل مشکلات قوسها یا عدم هماهنگی است. مشکلات قوس پا می تواند منجر به درد در راه رفتن افراد شود. عدم درمان این مشکلات می تواند به درد یا ناراحتی فزاینده ای منجر شود. علاوه بر این می تواند باعث آسیب طولانی مدت شود که به اقدامات تهاجمی مانند جراحی برای ترمیم نیاز دارد. هنگام پوشیدن کفش های ارتوپدی ، نه تنها می توانید از بروز آسیب های اضافی جلوگیری کنید بلکه می توانید هر مشکلی را که در حال حاضر تجربه می کنید ، بهبود بخشید.

تحرک بهتر

کاهش کلی تحرک یکی از بزرگترین مشکلاتی است که افراد مبتلا به درد پا احساس می کنند.  تحرک محدود می تواند در اثر مشکلات مختلف پا از خار پاشنه گرفته  تا ورم کف پا و صافی کف پا ایجاد شود.

کفش های ارتوپدی یک گزینه مناسب برای افرادی است که پا درد دارند و بر تحرک آنها تأثیر می گذارد. این کفش ها مشکلات موجود در پا را التیام می بخشند و رفت و آمد را برای افراد راحت تر می کنند. این افزایش تحرک می تواند کیفیت زندگی به مراتب بهتری را برای مبتلایان به درد پا ایجاد کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های کفش های طبی در مرکز تخصصی دکتر میر، سفارشی بودن این کفش هاست که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد پای هر فرد تولید می شود. به این صورت که مراجعین توسط متخصصین ارتوپد معاینه می شوند و سپس با استفاده از اسکن دوبعدی و سه بعدی و بررسی فشار کف پا در مراکز ساخت کفش طبی، بهترین نوع کفش طبی ارائه می شود.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد، استفاده از کفش های طبی به دلیل بهره مندی از مزایای بی نظیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما مسئله حائز اهمیت انتخاب بهترین مراکز ساخت کفی طبی از بین مراکز مختلف است.  کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر میر با بهره مندی از برترین تجهیزات ساخت کفش طبی، بهترین نوع کفش و کفی طبی را خدمت شما ارائه می دهد که کاملا متناسب با ویژگی های منحصر به فرد پای شماست و با ابزارهای خاص و پیشرفته تولید می شود.

شما می توانید برای آشنایی با انواع ارتز پروتز و انواع کفش و کفی طبی با کلینیک دکتر میر تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید