کلینیک تخصصی دکتر میرپا
کلینیک تخصصی
دکتر میرپـا
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

بهترین دکتر برای ورم پا

ورم پا یکی از مشکلات سختی است که در صورت پیدایش آن افراد به دنبال یافتن بهترین دکتر برای ورم پا و رفع این معضل هستند. مراجعه به پزشک ارتوپدی و تشخیص سریع بهترین و قطعی ترین راه حل درمانی است اما قبل از آن باید چند ساعت وقت گذاشت وبا بررسی 5 معیار انتخاب بهترین دکتر ورم پا که در این مقاله به آن میپردازیم، دست به انتخابی صحیح زد. اگر این زمان را صرف بررسی این 5 معیار نکنید و بدون تحقیق پزشکی را برگزینید ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید و وقت و هزینه گزافی را نیز متحمل شوید.پس با ما همراه باشید تا راه حل یافتن بهترین دکتر ورم پا را در اختیارتان قرار دهیم تا هم در زمان و هم در عزینه تان صرفه جویی شود و به نتیجه دلخواه برسید.

بهترین دکتر برای ورم پا

کلینیک دکترمیردر زمینه ی بیماری های ارتوپدی و رفع ورم پا همواره در رتبه اول رضایتمندی مراجعین خود قرار گرفته است.شما میتوانید به منظور دریافت نوبت کلیک کنید.

همچنین برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه تلگرام، اینستاگرام و واتساپ ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

 

یافتن بهترین دکتر برای ورم پا

همانطور که ذکر شد یافتن بهترین متخصص ارتوپدی و ورم پا نیز همانند یافتن بهترین رستوران و یا بهترین آرایشگر و یا بهترین… نیازمند بررسی 5 معیار مهم می باشد که در ادامه به شرح به توضیح هریک از این معیار ها میپردازیم.

بهترین دکتر برای ورم پا

5 معیار مورد نیاز برای انتخاب دکتر ورم پا

  1. از تخصص پزشک مطمئن شوید.

اولین معیار برای یافتن بهترین دکتر برای ورم پا بررسی صحت تخصص او می باشد. شما میتوانید با جستجو در اینترنی و سایت های پزشکی و پرس و جو از دیگران به این مهم دست پیدا کنید.

  • رضایت بیماران را بسنجید.

دومین معیار برای یافتن بهترین دکتر ورم پا اطمینان از درمان صد در صدی و رضایت بیماران تحت درمان پزشک مورد نظر می باشد.

  • تجربه و مهارت پزشک را بررسی کنید.

از دیگر معیار های مورد بررسی برای بافتن بهترین دکتر برای ورم پا بررسی تجربه و مهارت پزشک میباشد.هرچه این دو معیار بالاتر باشد درمان ورم پای شما سریعتر و دقیقتر صورت میپذیرد.پس در انتخاب خود حتما تحقیق در این مورد را از قلم نیندازید.

  • بررسی خلق و خو را فراموش نکنید.

هرچه پزشک ارتوپدی خوش اخلاق تر باشد روند درمان بهتر صورت میپذیرد و شما با تمایل بیشتری به او مراجعه می نمایید.بررسی خلق و خوی پزشک را اصلا دست کم نگیرید.

  • موقعیت مکانی کلینیک پزشک را مورد نظر داشته باشید.

برای رفع ورم پا ممکن است نیاز باشد چندین بار به صورت مرتب و ماهانه به پزشک ارتوپد خود مراجعه نمایید. نشستن در ماشین برای مدت طولانی منجر به افزایش ورم پا میشود.پس بهتر است پزشکی را برگزینید که به محل زندگی شما انقدرها هم دور نباشد.

 

 

برای مراجعه به بهترین دکتر ارتوپد کلیک کنید. 

برای ورم پا جه زمانی باید به پزشک  مراجعه کرد؟

در صورت  مشاهده تورم پا و هر یک از علائم یا نشانه های زیر ، که می تواند لخته شدن خون در ریه ها یا یک بیماری قلبی جدی را نشان دهد ، به دنبال مراقبت های پزشکی فوری باشید:

  • درد قفسه سینه
  • مشکل تنفس
  • تنگی نفس همراه با ورزش یا خوابیدن صاف در رختخواب
  • غش یا سرگیجه
  • خون سرفه کردن
  • به طور ناگهانی و بدون هیچ دلیل مشخصی رخ دادن
  • آسیب دیدگی جسمی مانند زمین خوردن ، آسیب دیدگی ورزشی یا تصادف رانندگی
  • مشاهده در یک پا ورنگ پریدگی پا

مشکلات غیر اضطراری مربوط به تورم پا نیز نیاز به مراقبت سریع دارند. تورم پا که از عوارض دارو است می تواند دقیقاً مانند تورم پا ناشی از اختلال کلیه باشد.پس بهتر است در صورت مشاهده ورم پا در اسرع وقت قرار ملاقات بگذارید تا پزشک ارتوپدی یا قلب بتواند علت را تشخیص دهد و یا در صورت نیاز شما را به متخصص دیگری ارجاع دهد.

بهترین دکتر برای ورم پا

قبل از مراجعه به پزشک برای بهبود و جلوگیری از پیشرفت بیماری چه باید کرد؟

  • مقدار نمک در رژیم غذایی خود را محدود کنید.
  • هنگام خوابیدن یک بالش زیر پاهای خود قرار دهید ، که ممکن است تورم مربوط به تجمع مایعات را کاهش دهد.
  • از جوراب های فشاری الاستیک استفاده کنید ، اما از جوراب هایی که قسمت بالای آن محکم است خودداری کنید.
  • اگر نیاز به ایستادن یا نشستن طولانی دارید ، به خودتان استراحت مکرر دهید و حرکت کنید ، مگر اینکه حرکت باعث درد شود.
  • مصرف داروهای تجویز شده را بدون صحبت با پزشک خود را قطع نکنید ، حتی اگر احتمال می دهید باعث تورم پا شده باشد.
  • استامینوفن بدون نسخه (تایلنول ، دیگران) ممکن است درد ناشی از تورم را کاهش دهد.

پس اگر دچار ورم پا شده اید و به دنبال یافتن بهترین دکتر برای ورم پا هستید، ابتدا 5 معیار گفته شده در این مقاله را به دقت و با حوصله بررسی نمایید و در صورت یافتن پزشکی که همه ی این 5 معیار را داشت او را به عنوان بهترین دکتر ورم پا انتخاب نمایید و در اسرع وقت جهت درمان و جلوگیری از پیشرفت بیماری به او مراجعه نمایید.

کلینیک دکترمیردر زمینه ی بیماری های ارتوپدی و رفع ورم پا همواره در رتبه اول رضایتمندی مراجعین خود قرار گرفته است.شما میتوانید به منظور دریافت نوبت کلیک کنید.

همچنین برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه تلگرام، اینستاگرام و واتساپ ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید