بهترین کفش برای خار پاشنه

درد پا هنگامی که ناشی از خارپاشنه باشد ، سخت است و افراد به دنبال یافتن بهترین کفش برای خار پاشنه هستند تا لااقل بتوانند با درد کمتری به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

درد هنگامی که در پاشنه پا متمرکز شود ، عملکرد در بهترین حالت ممکن دشوار است. درد ناشی از خار پاشنه راه رفتن شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، زیرا پاشنه اولین قسمت پا است که هنگام حرکت ضربه می خورد پس انتخاب بهترین کفش برای خار پاشنه از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین کفش برای خار پاشنه

کلینیک دکترمیردر زمینه ی بیماری های ارتوپدی و ساخت بهترین و مرغوب ترین کفش و کفی های طبی همواره در رتبه اول رضایتمندی مراجعین خود قرار گرفته است.شما میتوانید به منظور دریافت نوبت و آگاهی از هزینه ساخت کفش طبی به لینک مربوطه که در بالای صفحه آمده مراجعه نمایید.

همچنین برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه تلگرام، اینستاگرام و واتساپ ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

بهترین کفش خار پاشنه

خار پاشنه برجستگی های روی استخوان پاشنه است و  دردناک می باشد و اغلب می تواند در اثر فشار مداوم روی پا ، راه رفتن غیر عادی ، وزن بیش از حد ، فعالیت ورزشی و  استفده از کفش های غیر استاندارد ایجاد شود.

منشا خار پاشنه هر چه باشد ، خبر خوب این است که پوشیدن بهترین کفش برای خار پاشنه می تواند  به بهبود درد ناشی از آن کمک کند. کفش های بسیار راحت و طبی می توانند به طور قابل توجهی درد پا را کاهش دهند و شما را به فعالیت برگردانند. بهترین کفش برای خار پاشنه برای کنترل درد پاشنه و عبور از خار پاشنه ضروری است.

3 ویژگی بهترین کفش برای خار پاشنه

1.پشتیبانی از قوس و پاشنه پا

در حالی که داشتن بالشتک می تواند برای راحتی پا مفید باشد ،  پزشکان ارتوپدی می گویند در بهترین کفش برای خار پاشنه پشتیبانی از پا نیز مهم است.این حمایت از قوس و پاشنه است  و در پیشگیری از ورم کف پا بسیار مهم است.

2.سفتی در کف و بالشتک در قسمت میانی پا

هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین کفش برای خار پاشنه می رسد ، پزشکان ارتوپدی می گویند کسی که از ورم کف پا  و خارپاشنه رنج می برد برای جلوگیری از ضربه به پاشنه پا ، جایی که درد همراه با ورم کف پا است ، به سفتی در کف پا و بالشتک در قسمت میانی پا نیاز دارد.

كفشی كه دارای كف میانی ضخیم یا زیره سفت باشد ، بهترین کفش برای خار پاشنه برای كسی است كه به این بیماری مبتلا است.

3.داشتن ناحیه برخورد نرم با زمین

بهترین کفش برای خار پاشنه باید علاوه بر راحتی کفشی باشد که در هنگام برخورد پا با یک سطح سخت کمترین ضربه را ایجاد کند. متخصصین ارتوپدی می گویند که ویژگی های دقیق بهترین کفش برای خار پاشنه واقعاً به پای فرد و آنچه که او سعی در کنترل آن دارد بستگی دارد.

برای خرید کفش برای خار پاشنه باید به کدام پزشک مراجعه کرد؟

بهترین کفش برای خار پاشنه

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که برای تهیه بهترین کفش برای خار پاشنه باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: برای تهیه کفش برای خار پاشنه شما میبایست به کلینیک پا مراجعه نمایید.پزشک با انجام سه مرحله اطلاعات مورد نیاز برای طراحی و ساخت کفش خار پاشنه را به دست آورده و کفش طبی متناسب با پای شما را تولید می کند.

این سه مرحله به شرح زیر می باشد:

1. اسکن پا

پزشک ارتوپدی در ابتدا پای شما را اسکن می کند.اسکن پا همه ی ویژگی های منحصر به فرد پایتان را در اختیار پزشک قرار میدهد.

• استخراج ویژگی های منحصر به فرد پا از اسکن

در این مرحله پزشک ارتوپدی اسکن پا را بررسی کرده و ویژگی های خاص پایتان را استخراج می کند و وارد مرحله ساخت کفش می شود.

• ساخت کفش

پس از آنکه پزشک ارتوپدی ویژگی های پایتان را از اسکن استخراج نمود با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندار شروع به ساخت بهترین کفش برای خار پاشنه می کند.

پس اگر دچار خار پاشنه شده اید و به دنبال یافتن کفش طبی و متناسب هستید مراجعه به پزشک ارتوپدی خوب راه حل مناسب برای تحقق هدفتان می باشد.