کلینیک تخصصی دکتر میرپا
کلینیک تخصصی
دکتر میرپـا
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

بهترین دکتر ارتوپد

 

بهترین دکتر ارتوپد

 

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی و ارتباط با پزشک و بیان سوالات ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی ما شوید و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

همانطور که گفتیم ، ما قصد داریم به شما بهترین ها را معرفی کنیم. با بررسی های انجام شده در زمینه یافتن بهترین ارتوپد ، تصمیم گرفتم بهترین متخصصین ارتوپد را به شما معرفی کنم.

۱- دکتر احمد رضا میربلوک

فوق تخصص جراحی ستون فقرات – عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی

۲- دکتر فرزاد مریخ بیات

جراح و متخصص ارتوپدی – جراحی های فوق تخصصی دست و زانو

۳- دکتر فرید نقشبندی

متخصص ارتوپدی

۴- دکتر مجید محسنی

متخصص ارتوپدی

 

با شناختن این افراد ، دیگر در هنگام بروز مشکلات ارتوپد ، نگران خودتان نباشید چرا که بهترین ها همیشه در خدمت شما هستند!

قطعا اکنون این سوال به ذهن شما رسیده است که معیار انتخاب این پزشکان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد چیست؟

 

 

 

عجله نکنید !!!!! با ما در ادامه برای بررسی 7 معیار مهم و موثر در انتخاب بهترین متخصص ارتوپد را بررسی کنید.

معیار اول در یافتن بهترین دکتر ارتوپد : جستجو در اینترنت

بهترین دکتر ارتوپد

شبکه ی جستجوی گوگل ، می تواند به شما در یافتن بهترین متخصص ارتوپد کمک کند. کافیست همین الان که در جای خود نشسته اید ، تلفن همراه خود را بردارید و در گوگل بهترین متخصص ارتوپد را سرچ کنید . میبینید که لیست بلند بالایی از بهترین متخصصین ارتوپدی در تهران مقابل شما باز می شود.

دقت کنید که نباید مبنای جستجوی خود را اینترنت قرار دهید. چرا که ممکن است بسیاری از افراد سودجو بدون داشتن تخصص و فقط با صرف هزینه های بالا ، داخل اینترنت معروف شوند. بنابراین لازم است نظرات کاربران را هم درمورد آن پزشکان مشاهده کنید تا از انتخاب خود مطمئن شوید.

کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر میر با داشتن پزشکانی حاذق در زمینه رفع مشکلات ارتوپدی ، بدون داشتن موردی نارضایتی ، همواره رضایت تمامی مراجعین را جلب کرده است و نظرات مثبت کاربران شبکه های مجازی را به خود اختصاص داده است.

معیار دوم در یافتن بهترین دکتر ارتوپد : ارجاع پزشک عمومی

بهترین دکتر ارتوپد

برای شروع کار ، از پزشک معالج خود در مورد بهترین ارتوپد سوال کنید. خانواده ، دوستان و دیگر متخصصان نیز منابع خوبی برای ارجاع به بهترین متخصص ارتوپد می باشند. چرا که پزشک عمومی شما با وضعیت جسم شما و روح شما آشنایی دارد و می تواند بهتر از هرکس دیگری به شما در یافتن بهترین متخصص ارتوپد کمک کند.

معیار سوم در یافتن بهترین دکتر ارتوپد : اخلاق حرفه ای در برخورد با بیمار

صراحت بیان در علم پزشکی بسیار مسئله مهمی است ، اما رفتار دلسوزانه و شخصی با بیماران نیز حائز اهمیت است.  قطعا شما نیز به دنبال یک بهترین متخصص ارتوپد می گردید که بیماران را با حوصله و دلسوزانه درمان می کند و در قبال آنان احساس مسئولیت میکند. هیچ چیز بدتر از پزشک بد اخلاق ، بیماران را آزرده نمیکند. تمام نکته متخصص بودن در ارتوپدی ، فراهم کردن شرایط کمک و  بهبودی درد بیماران است.

نگویید که همچین پزشکی وجود ندارد!!!!! بهترین ارتوپد ها می دانند که چگونه تعادل بین حرفه ای بودن و دلسوزی را برقرار کنند . در نهایت بیماران نیز با بهترین متخصص ارتوپد احساس راحتی می کنند و روند بهبودی هرچه سریعتر به سرانجام می رسد.

پزشکان حاضر در کلینیک میر ، با بهره مندی از اخلاق حرفه ای و گذراندن دوره های برخورد با بیمار و حتی روانشناسی بیمار ، می توانند به آرامش بیمار حین درمان کمک کنند. چرا که پزشکان کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر میر معتقد هستند که بیمار به اندازه کافی به دلیل مشکلی که به آن دچار شده است ، نگرانی و حال بد را تجربه می کند ، بنابراین باید به او کمک کرد تا نگرانی او برطرف شده و با بهترین روش ها درمان شود.

معیار چهارم در یافتن بهترین دکتر ارتوپد : مدرک و اعتبارنامه بهترین ارتوپد

کلیه متخصصین ارتوپدی سالها آموزش پزشکی دیده اند. اما چطور یک بیمار می تواند به این سال های آموزشی اعتماد کند و بهترین دکتر ارتوپد را بیابد؟ یکی از سرنخ ها ، بررسی سالهای فعالیت بهترین ارتوپد می باشد.

گواهینامه بهترین متخصص ارتوپد یک عامل مهم است که باید هنگام انتخاب یک بهترین جراح ارتوپدی در نظر بگیرید. گواهینامه به شما می گوید که پزشک برای ارائه خدمات ارتوپدی آموزش ، مهارت و تجربه لازم را دارد. همچنین داشتن بورد تخصصی یکی از معیار های بسیار بسیار مهم است.

پزشکان کلینیک دکتر میر، فارغ التحصیل از دانشگاه های برتر کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه های به نام می باشند و با سال ها خدمت خالصانه به مردم ، معیار اعتمادی را برای مراجعین جدید باقی گذاشته است و طی این سالها موردی نارضایتی نداشتند و بیماران کاملا با رضایت از این کلینیک بیرون می آیند.

به همین دلیل ، ما در کلینیک دکتر میر از بهترین و حاذق ترین متخصصین استفاده می کنیم. چرا که معتقدیم بیمار به امید بهبودی به شما مراجعه می کند و باید بهترین ها را برای او فراهم کنیم و او را به بهترین ارتوپد ارجاع دهیم.

معیار پنجم در یافتن بهترین دکتر ارتوپد : صداقت در ارائه روش درمانی

یک متخصص ارتوپدی با دانش و علم خود ، مایل است گزینه های بیشماری برای درمان بیمار کشف کند. بهترین متخصص ارتوپد همواره بهترین روش را برای درمان بیماران کشف می کند .  قطعا می دانید که راه حل نهایی درمانی ، جراحی نیست . بنابراین بهترین جراح ارتوپدی ، ابتدا روش ها مختلف درمان را به شما پیشنهاد می دهد و اگر این روش ها پاسخگو نبود ، ممکن است از جراحی استفاده کند. 

شما می توانید برای درمان دیسک کمر ، به بهترین متخصص دیسک کمر در تهران مراجعه کنید. همچنین برای درمان پادرد ، به بهترین دکتر فوق تخصص پادرد مراجعه کنید. بهترین فوق تخصص زانو در تهران می تواند برای درمان آرتروز زانو بسیار به شما کمک کند.

پزشکان کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر میر ، با در نظر گرفتن شرایط بیماری شما و همچنین شرایط اقتصادی ، بهترین روش درمانی و به صرفه ترین روش را به شما معرفی می کنند و شما می توانید مطمئن باشید که این روش پیشنهادی بهترین روشی است که می توانست به شما پیشنهاد شود.

معیار ششم در یافتن بهترین دکتر ارتوپد : پوشش بیمه

بهترین دکتر ارتوپد

ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند هر جایی که مورد قبول بیمه می باشد ، جای مناسبی است و به دلیل کاهش هزینه ها ، حتما باید به آنجا مراجعه کنند . اما لازم است بدانید این مورد آنقدرها هم به نفع شما نیست. چرا که مکان هایی که دارای پوشش بیمه هستند، معمولا شلوغ هستند و ممکن است امکانات مناسبی در اختیار بیمار قرار ندهند و معمولا بی حوصله باشند. همچنین با کاهش هزینه ها ، کیفیت خدمات نیز کاهش می یابد که این مورد اصلا خوشایند مراجعه کننده نمی باشد.

بنابراین بهتر است به کلینیک میر مراجعه کنید که مدارک بیمه را در اسرع وقت در اختیار شما قرار می دهد تا به بیمه مراجعه کرده و نسبت به دریافت هزینه ها اقدام نمایید. در کلینیک دکتر میر،  شما میتوانید بی نظیرترین خدمات را با بهترین پزشکان ارتوپدی تهران ، تجربه کنید.

معیار هفتم در یافتن بهترین دکتر ارتوپد : خدمات قابل ارائه

بهترین دکتر ارتوپد

یکی از مهم ترین مواردی که مراجعین به آنها اهمیت می دهند، خدمات قابل ارائه و پیشرفته بودن نوع درمان ها بر اساس علم روز است. به همین خاطر ، لازم است قبل از مراجعه به کلینیک ارتوپدی ، درمورد خدمات آن تحقیق کنید. به عنوان مثال یکی از بهترین راه ها در تسکین درد آرتروز زانو و دیسک کمر ، تزریق ازون یا ازون تراپی توسط بهترین متخصص دیسک کمر در تهران می باشد. بنابراین این شیوه ی نوین درمانی در کلینیکی با داشتن تجهیزاتی پیشرفته و پزشکانی حاذق اجرا می شود.

کلینیک دکتر میر ، با داشتن انواع کفی های طبی ، ارائه انواع درمان های موثر در تسکین درد مانند ازون تراپی ، به شما مراجعین محترم ، نوید بهره مندی از درمانی خاص و همیشگی را می دهد. 

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی و ارتباط با پزشک و بیان سوالات ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی ما شوید و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید