کلینیک فوق تخصصی ارتوپدی دکتر میرپا

بهترین ارتوپد پا مرکز فوق تخصصی

پزشکان متخصص بی مانند که از بهترین های ایرانند.

متخصصین ما در زمینه درمان شرایط نادر و پیچیده کاملاً با تجربه هستند. تیم متخصص دکتر میر پا در کل مسیر درمان همراه شما هستند.

اعضای تیم کلینیک فوق تخصصی دکتر میرپا

اولین مرکز جامع تخصصی فوق تخصصی ارتوپدی

ویزیت های فوق تخصصی و تخصصی در زمینه های درد ، ستون فقرات ، نرولوژی ، طب سنتی ، طب اسلامی ، تغذیه و سلامت ، تهیه انواع پروتز ها و ارتوزها ، کفش و کفی ، زانو ، شانه ، دست

متخصصین ما در زمینه درمان شرایط نادر و پیچیده کاملاً با تجربه هستند.تیم متخصص دکتر میر پا در کل مسیر درمان همراه شما هستند. بیش از ۸۵ درصد مراجعین ما که قبلا به مراکز درمانی دیگر مراجعه کرده بودند، با تشخیص های دقیق، تصفیه شده و حتی جدید متخصصین ما روبرو می شوند.

تشخیص و درمان بیماری‌ها و آسیب‌های پا ، مچ پا ، کف پا و عفونت پا

جراحی‌های ارتوپدی پا
جراحی ناخن پا
درمان خارپاشنه

فیزیوتراپی و توانبخشی پا

ساخت و تجویز کفی و کفش طبی
درمان پوکی استخوان
درمان بیماری های مربوط به لگن

خدمات ارتوپدی فنی

در صورت احساس درد، تورم یا بی‌حسی در پا ، مچ پا و کف پا

در صورت بروز مشکلاتی مانند صافی کف پا، خار پاشنه، انحراف انگشتان پا و عفونت انگشت فرورفته در پا

بله، برای مراجعه به اکثر کلینیک‌های ارتوپدی پا نیاز به نوبت قبلی است. می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا شبکه اجتماعی کلینیک نوبت بگیرید.

آزمایشاتی مانند عکس‌برداری، ام آر آی، نوار عصب و عضله و ... ممکن است برای تشخیص دقیق مشکل انجام شود..

راه های ارتباطی با کلینیک دکتر میرپـا

شماره های تماس
22879490 - 22874414 - 22879470 (021)